Web Site Counter

Monday, March 4, 2013

Rasa bersalah :')

hai assalamualaikum,

sebelum tu sorry mmg lama tak update blog ni bersawang habis. hm hari ni aku badmood semacam kat sekolah, why? sebab aku tak bolehlah kalau apa yang aku ada orang nak. k takpe aku boleh bersabar lagi maybe. tunggu sampai dia meletup je. malam ni lepas aku makan, gosok gigi smua, aku cari *nuteen aku. aku marah marah adik aku, sbb aku ingat dia yang ambik. aku tuduh dia, aku suruh dia cari, kalau tak dapat cari suruh dia bayar. waktu dia nak ambik duit, sbb nak bayar kat aku tu, aku terjumpa nuteen aku kat almari aku. budak 6 tahun tu bagi duit kat aku sambil nangis, dia kata ambil lah. dia letak kat atas meja. Ya Allah, time tu kalau boleh aku nak nangis je. aku tuduh dia macam macam, padahal bukan dia ambik. gila muka aku tak bersalah. mmg taklah kan. dia nyorok bawah bantal, aku bagi balik duit tu, dia taknak. lagilah buat aku bersalah. hm tapi aku ni mmg ego sikit. aku dah jumpa nuteen tu aku tak ckp pun kat dia, mintak maaf pun tak. kesian gilalah. aku rasa nak nangis je weyh. mmg tersentuh gila. rasa bersalah tu mmglah sangat sangatlah terasa dalam jiwa aku ni. hm maaf yer? :')

No comments:

Post a Comment